Faceți căutări pe acest blog

Si eu pe aici...

miercuri, 5 mai 2010

Si eu pe aici...

Cum am ajuns eu aici?Intamplator? Poate sau ca sa fiu in randul lumii? Sincer, nu am raspuns concret la aceasta intrebare. Momentan ma macina o alta "problema existentiala" : "Despre ce pot scrie ca acest blog sa capete putina putina atentie?".Greu e spus... despre mine-prea banal, muzica-toata lumea face asta, facultate-idem, voi incerca sa acopar o arie mai larga cu diverse subiecte: intamplari hazlii, amintiri, viata de zi cu zi, cea de liceu, sintetizat in 3 cuvinte: "diferenta care face diferenta".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Nu pot spune prea multe despre mine deoarece o caracterizare proprie este prea subiectiva.Sunt cea mai optimista persoana pe care ai cunoscut-o, plina de viata, umor si care adora sa cunoasca oameni noi.