Faceți căutări pe acest blog

Si eu pe aici...

miercuri, 5 mai 2010

Diferenta care face diferenta


Lumea in care traiesc si cea pe care o visez...visez la o lume ireala, aflata undeva in planul oniric, o lume mai buna, nu ca societatea moderna plina de egoism, violenta si lista poate continua.Egalitatea ar trebui sa fie cuvantul care sa caracterizeze contemporaneitatea, un alt lucru foarte importanta care face diferenta intre irealitate si realitate este inconstienta omului fata de mediul inconjurator : baza vietii. Insa exista si anumite lucruri care ma fac sa afirm, cateodata ca traiesc intr-o lume perfecta: aroma de visine, penarul meu galben plin cu pixuri , G-ul(litera clasei mele din liceu), parintii, prietenii si zilele petrecute in satul meu natal.

Un comentariu:


  1. I guess I am the only one who came here to share my very own experience. Guess what!? I am using my laptop for almost

    the past 6 years, but I had no idea of solving some basic issues. I do not know how to Download Cracked Pro Softwares But thankfully, I recently visited a website named Pcexe.org
    PCexe.org
    Aiseesoft Total Video Converter Crack

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Nu pot spune prea multe despre mine deoarece o caracterizare proprie este prea subiectiva.Sunt cea mai optimista persoana pe care ai cunoscut-o, plina de viata, umor si care adora sa cunoasca oameni noi.